Inspirationen flödar!

Jag känner mig väldigt positiv just nu och tänker beskriva det med en dikt...;

Raggni köpte en dator som var dyr,
medan jag var hemma och klippte min frisyr.
En blogg hon skrev min lilla böna,
sedan gick hon ut och döda' min höna!

Nu är hon känd på blogg och Facebook,
dags att dra fram min raggarlook.
Jag vill bli känd som Kissie och Bella,
nu är det bloggande som kommer att gälla!

En enhörning ville jag ha,
och en läsare gjorde mig gla'!
Han har en präktig morot till test,
allt jag behöver nu är en häst!

Jag hör av mig nån' da när jag tycker och hinner,
hoppas inte läsarna försvinner!
Nu måste jag sluta men ta det me ro,
för nu ska jag ut och slakta en ko! (man måste äta också, och samlingen ökar!)

Tack tack myrstack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0