Måndag...

Måndagen är här, kon är slaktad och Karlsson är fortfarande död...

Men nu har jag äntligen hittat någonting som får mig att tänka på något annat än min döde vän! Spelet Robot Rainbow Unicorn på Facebook! Det är väldigt bra! Det går ut på att man ska fånga flygande grejer med en enhörning och förstöra stjärnor.. Testa det!

Jag skulle gärna skaffa mig en enhörning om de fanns, men jag har funderat på att köpa en häst och limma fast en morot i pannan på den.. Tyvärr har jag inte råd, men jag skulle ju förstås kunna stjäla grannens häst... Den är inte särsklit präktig och den luktar lite myysko (i stil med Raggni då) men den är alltid bättre än en höna!

Tror jag ska ge det ett försök.. Måste bara fundera ut var jag ska få tag på en morot.....

Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Dudu

Jag äger en liten morotsaffär (som säljer lite annat också, mest potatis) i Umeå, och jag skulle gärna sponsra i din dröm om en enhörning!



Ta kontakt!

2010-10-05 @ 12:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0