Milda Matilda!!

Nu har Raggni¨gått och blivit kändis! Kan ni tänka er? Varför är inte jag känd?? Kanske det beror på att jag bara suttit och spelat Robot Unicorn tänker ni säkert.. Svaret är NEJ! Min teori är att hon charmar pojkar på Facebook och övertalar dem att läsa hennes inlägg. Hon är med andra ord otrogen.. Nästan i alla fall! Men jag är så otroligt snäll så jag förlåter henne!

Tänk om hon går och blir som den där Kissie??? En bröstförstoring skulle ju inte skada men... Inte kan ju jag mata hönsen själv! Hur som helst så kanske jag för en gångs skull ska vara glad för henne, dra enhörningen ur röven på mig och aktivera mig på bloggen.. Torkel kan också!

Tänk er mig som känd bloggare! Jag skulle äntligen få träffa Andreas Karlsson!!


 


Nääe nu måste jag sluta drömma och aktivera mig...

Shalom!

Kommentarer
Postat av: D

sexig bild du hittat :)

2010-10-07 @ 19:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0